Home » Storytelling בעידן ה-AI
סמינר יומי
9:00-16:30
Storytelling הוא אחד התחומים החמים בשוק העסקי כיום. בעולם תחרותי שבו כל החברות נעזרות באותם כלי AI, חשוב לבדל את עצמנו בדרך שונה – הן אישית והן עסקית.
בסמינר נצלול לעומקם של יסודות הפסיכולוגיה המשפיעים על קבלת ההחלטות הצרכנית שלנו ונדבר על מגוון טכניקות סטוריטלינג עם דוגמאות פרקטיות מהשטח כגון FOMO, מודל העדר, בניית ה-Why העסקי וטכניקות לשינוי נקודת הייחוס שבהם משתמשות החברות הגדולות ביותר בעולם.
בסמינר, יוצגו:
בחלק המעשי של הסמינר, המשתתפים יבנו את סט המסרים השיווקיים החדש של החברה תוך שימוש ב-Gen AI ויארזו אותו בסטוריטלינג ממוקד ואפקטיבי אשר בסופו של דבר ייצר ערך, יסקרן, יגרום לעניין ויגדיל ביקושים בצורה משמעותית.
כל מי מי שרוצה ללמוד כיצד להשתמש בכוח הסיפור כדי להשפיע על אנשים, לקדם רעיונות, ולצור קשרים עמוקים יותר עם הקהל שלו.