פרזנטציות הנן חלק בלתי נפרד מהחיים העסקיים והמקצועיים.
אנו נדרשים להעביר מסרים, להציג מצגת, סטטוס, או הדרכה.
בעידן של הצפה במידע ובמקורות מידע, התחרות על הקשב של קהל היעד רבה.
כדי להותיר חותם, להשפיע ולהפחית התנגדויות, אנו זקוקים לסטוריטלינג עסקי.
רק כך נוכל להעביר מסרים שיותיר חותם בתודעה גם לאחר שנעזוב את החדר.
סמינר זה, יקנה למשתתפים כלים וטכניקות ליצירת פרזנטציות והעברת מסרים באופן חוויתי, ממוקד, זכיר ומניע לפעולה .
החל מדיוק המסר, חיבור לנקודת המבט של קהל היעד, היכרות עם כלים ברטוריקה וסטוריטלינג ועד לכלים לבניית מצגת מלווה והתנסות במיומנויות עמידה מול קהל.
כמו כן, נשלב עבודה עם כלי AI בהנגשת הסיפור לקהל היעד.
הסמינר מיועד למנהלים ועובדים המשתתפים בישיבות, מניעים פרוייקטים, מציגים מצגות ודו”חות מכלל התחומים. מתאים לאנשי כספים, שיווק, טכנולוגיות ועוד.