Storytelling ‏עסקי במציאות דינמית

איך ליצור פרזנטציה מנצחת, בשילוב כלי AI

מרצה ראשי

מרצה אורח

מסלולי לימוד

מספר סמינר

42778

תאריך

30/11/2025

שעה

סמינר יומי

9:00-16:30

מיקום

ג’ון ברייס אקו טאואר, חומה ומגדל 29 תל אביב

אודות הסמינר

פרזנטציות הנן חלק בלתי נפרד מהחיים העסקיים והמקצועיים. אנו נדרשים להעביר מסרים, להציג מצגת, סטטוס, או הדרכה. בעידן של הצפה במידע ובמקורות מידע, התחרות על הקשב של קהל היעד רבה. כדי להותיר חותם, להשפיע ולהפחית התנגדויות, אנו זקוקים לסטוריטלינג עסקי. רק כך נוכל להעביר מסרים שיותיר חותם בתודעה גם לאחר שנעזוב את החדר. סמינר זה, יקנה למשתתפים כלים וטכניקות ליצירת פרזנטציות והעברת מסרים באופן חוויתי, ממוקד, זכיר ומניע לפעולה . החל מדיוק המסר, חיבור לנקודת המבט של קהל היעד, היכרות עם כלים ברטוריקה וסטוריטלינג ועד לכלים לבניית מצגת מלווה והתנסות במיומנויות עמידה מול קהל. כמו כן, נשלב עבודה עם כלי AI בהנגשת הסיפור לקהל היעד.

קהל יעד

הסמינר מיועד למנהלים ועובדים המשתתפים בישיבות, מניעים פרוייקטים, מציגים מצגות ודו”חות מכלל התחומים. מתאים לאנשי כספים, שיווק, טכנולוגיות ועוד.

דרישות קדם

נושאים

אתגרים בבניית מצגת

  • הצגת האתגרים הצפויים בדרך לפרזנטציה מוצלחת בעידן של הצפה במידע.
 

תוכן הפרזנטציה וסטוריטלינג

  • מסר- מהו השינוי שאנו מעוניינים ליצור? טכניקות מיקוד וניסוח
  • נעזר ב-GPT- איך איך משפרים את הניסוח של ה-One Liner באופן כזה שהנרטיב ימשיך לעבוד עבורנו
  • נקודת מבט- מהי הפרספקטיבה של קהל היעד וכיצד נתחבר אליה ונבסס אמון
  • מבנה – המשולש הרטורי, אתוס, לוגוס ופאתוס. כיצד נפנה לסנטימנט ונסביר להגיון
  • חזון- חיבור לתמונת העתיד ולרצון משותף, איך יוצרים נרטיב שמשרת אותנו גם כשנצא מהחדר
  • זכירות והשפעה – כיצד לעורר את החיבור הרגשי ולהזניק קשב
 

בניית המצגת ועזרים

  • טיפים בבניית מצגת אפקטיבית- ניפוץ מיתוסים
  • באילו כלי AI נוכל להיעזר על מנת להקפיץ את הויזואליזציה
 

מיומנויות

  • על ביטחון ועמידה בפני קהל. מאיפה מתחילים עבודה עם הפחד הכי קדמון של האדם?

The conference starts in

Days
Hours
Minutes
Seconds